ZAPRASZAM !

Czy jesteśmy społeczeństwem obywatelskim? Jak się o tym przekonać? Czy zależy mi na tym aby było lepiej i ładniej? Czy jeszcze mam jakąś inicjatywę? Czy lepiej siedzieć cicho? a może tylko narzekać i mieć na wszystko swój pogląd, ale sie za mocno nie wychylać ? a może zacząć od swojego bloga? w takim razie ZAPRASZAM !!!

**************************************************************************************************

niedziela, 8 kwietnia 2012

ROCZNICA SMOLEŃSKA...

   Otrzymałem informację o uszanowaniu jutrzejszej daty w naszej dość tragicznej historii ostatnich lat. Jutro czyli we wtorek o godz. 18.30, w kościele pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela, zostanie odprawiona Msza Święta w intencji w intencji ofiar katastrofy smoleńskiej. Tą wspólną Eucharystią mamy okazję uczcić i wspomnieć to tragiczne wydarzenie. Zaproszenie które do mnie dotarło skierowane jest również do moich najbliższych, znajomych. Ja również kieruję je do tych, którzy czytają ten wpis.
   
W ten sposób chcę również uszanować to wydarzenie, tym bardziej, że sprawa jest nadal nie wyjaśniona.   Wytworzyła się dwie grupy ludzi: jedni uważają to za wypadek, drudzy za zamach. To wynik fatalnie prowadzonego śledztwa – lub… bardzo dobrze prowadzonego, bo chodziło oto, żeby siać wątpliwości. W czyimś interesie?
   Nam pozostaje modlitwa i zachowanie postawy obywatelskiej.
   Ja osobiście domagam się śledztwa. Co uczyniłem wpisując się na listę, do której link umieściłem poniżej. Ci którym bliżej jest do wyjaśnienia prawdy, niech się wpiszą. Pozostali niech nie przeszkadzają, głosząc swoje poglądy jako jedynie słuszne…  a to już było… 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz