ZAPRASZAM !

Czy jesteśmy społeczeństwem obywatelskim? Jak się o tym przekonać? Czy zależy mi na tym aby było lepiej i ładniej? Czy jeszcze mam jakąś inicjatywę? Czy lepiej siedzieć cicho? a może tylko narzekać i mieć na wszystko swój pogląd, ale sie za mocno nie wychylać ? a może zacząć od swojego bloga? w takim razie ZAPRASZAM !!!

**************************************************************************************************

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Wstyd... przynajmniej dla mnie...

Wstyd to mało powiedziane... 
Wczoraj na Mszy Świętej za Powstańców Wielkopolskich, (na Mszy Świętej która ma kilkudziesięcioletnią tradycje w Pleszewie), nie przyszedł nikt z władz, ani miejsko-gminnych, ani powiatowych. Żadnego radnego. I co można o tym sadzić? Nie widziałem nikogo też z tych, co brylowali na spotkaniu odnośnie budowy pomnika Powstańca w Pleszewie, które się odbyło w naszym muzeum. 
Czy naprawdę doszliśmy już do takiego poziomu?
Protest obywatelski na rynku owszem. Jeszcze wygłaszać „mądre zdania” na ten temat to taki szpan. Ale oddać cześć tym, którzy przyczynili się do tego, że chociażby dla was drzwi ratusza są otwarte, to już niekoniecznie. Zaśpiewajcie sobie może gdzieś w spokoju „kolędę dla nieobecnych”. Bo prędzej czy później każdego z nas, może ktoś zapomnieć wspominać.
Niech to będzie taka moja, jeszcze poświąteczna, refleksja.
A fotki z 27 grudnia widziałem. 
Zrobione, zaliczone. Emocji żadnych.
I jakby tego było mało.
W 500 miejscach w Polsce odbył się Orszak Trzech Króli.
W Pleszewie tym razem nie.

No i wystarczy już tych rodzynków na początek roku.

Miłego tygodnia życzę...   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz