ZAPRASZAM !

Czy jesteśmy społeczeństwem obywatelskim? Jak się o tym przekonać? Czy zależy mi na tym aby było lepiej i ładniej? Czy jeszcze mam jakąś inicjatywę? Czy lepiej siedzieć cicho? a może tylko narzekać i mieć na wszystko swój pogląd, ale sie za mocno nie wychylać ? a może zacząć od swojego bloga? w takim razie ZAPRASZAM !!!

**************************************************************************************************

poniedziałek, 14 listopada 2016

11 listopada w Pleszewie...

Udało się uczcić w tym roku,
jak i poprzednie lata, Święto Niepodległości;
dla mnie dwa razy... najpierw...

11 Listopada w Pleszewie...

Uroczyście i po Bożemu.
Była Msza Św.,
złożenie kwiatów przy tablicy przed kościołem,
jak i w Kowalewie
przy tablicy Marszałka Piłsudskiego.
Była mnóstwo pocztów sztandarowych.
Główny koncelebrans powiedział w homilii
że te sztandary zjednoczyły Wszystkich.
Faktycznie, widziałem w kościele
osoby od prawej do lewej,
i te na „czarno”...
I właśnie dlatego kończę na tym mój komentarz.
Potem była kawa i marcinki w siedzibie PIS-u.
No i oczywiście wspólne śpiewanie
Pieśni Patriotycznych...
Naprawdę był to dla mnie piękny dzień...
A te kilka skromnych fotek
niech będą na pamiątkę dzisiejszego Święta...
ostatnia fotka autorstwa Renaty...















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz