ZAPRASZAM !

Czy jesteśmy społeczeństwem obywatelskim? Jak się o tym przekonać? Czy zależy mi na tym aby było lepiej i ładniej? Czy jeszcze mam jakąś inicjatywę? Czy lepiej siedzieć cicho? a może tylko narzekać i mieć na wszystko swój pogląd, ale sie za mocno nie wychylać ? a może zacząć od swojego bloga? w takim razie ZAPRASZAM !!!

**************************************************************************************************

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

BIAŁO-CZERWONE SPOTKANIE 10 IV 2016...

Pojechał niemal cały autobus Pleszewian 
na obchody 6-tej rocznicy tragedii pod Smoleńskiem.
Kilka osób dosiadło jeszcze w drodze do Kalisza.
W Warszawie uroczystości odbywały się w kilku miejscach.
Ja, z grupą kilkunastu osób, poszliśmy na Plac Trzech Krzyży.
Tam było odsłonięcie tablicy pamiątkowej
dla uczczenia pamięci Grażyny Gęsickiej.
I potem w przemarszu Klubów Gazety Polskiej
udaliśmy się pod Pałac Prezydencki.
Byliśmy do samego końca uroczystości.
Sporo się działo do wieczora.
Na fotkach poniżej starałem się uwiecznić chociaż to,
co widziałem z bliska. 























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz