ZAPRASZAM !

Czy jesteśmy społeczeństwem obywatelskim? Jak się o tym przekonać? Czy zależy mi na tym aby było lepiej i ładniej? Czy jeszcze mam jakąś inicjatywę? Czy lepiej siedzieć cicho? a może tylko narzekać i mieć na wszystko swój pogląd, ale sie za mocno nie wychylać ? a może zacząć od swojego bloga? w takim razie ZAPRASZAM !!!

**************************************************************************************************

środa, 4 września 2013

Nasz człowiek w Sopocie...

Sporo już wiadomo o koncercie Rui Carlosa Fereiry w Pleszewie. 
Prosto z Sopotu do Pleszewa. 
Z jakiej okazji to też wiadomo -WRC, 
ale nigdzie nie doczytałem na jakie zaproszenie
 i skąd taka Gwiazda u nas.
 Mianowicie początkiem całego przedsięwzięcia jest pleszewianin, brat zmarłego przedwcześnie mojego przyjaciela, pleszewski przedsiębiorca Zbigniew Mizerny, właściciel firmy ELEKTRO-MIZ, muzyk z zamiłowania, posiadający również profesjonalne studio nagrań.
Mało tego. Właśnie w Sopocie też wystąpił razem z zespołem Carlosa. Grał na gitarze. Na filmiku, krążącym w internecie, a który zamieszczam poniżej, można już w 35 sekundzie zobaczyć w tle gitarzystę. To właśnie on. Czyli nasz człowiek w Sopocie. Do zobaczenia na koncercie w Pleszewie. Pozdrawiam cały Zespół !!!
oto link:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz