ZAPRASZAM !

Czy jesteśmy społeczeństwem obywatelskim? Jak się o tym przekonać? Czy zależy mi na tym aby było lepiej i ładniej? Czy jeszcze mam jakąś inicjatywę? Czy lepiej siedzieć cicho? a może tylko narzekać i mieć na wszystko swój pogląd, ale sie za mocno nie wychylać ? a może zacząć od swojego bloga? w takim razie ZAPRASZAM !!!

**************************************************************************************************

sobota, 16 kwietnia 2016

16 IV - Gdzie Chrzest, tam nadzieja... Stadion INEA... byłem w Poznaniu...

Dziś sobota 16 kwietnia 2016 roku. 
Główne uroczystości 1050-lecia Chrztu Polski.
Byłem na stadionie. Ludzie niemal z całej polski.
Zrobiłem kilka fotek. Mój aparat nie mógł jednak
pokonać odległości z trybuny na której się znajdowałem.
Co mogłem to uchwyciłem, chociażby z telebimu.
Największe wrażenie na mnie zrobił chrzest 2 dorosłych osób,
i rozesłanie świeckich misjonarzy z poświęconymi Krzyżami.
Trochę słaba ta moja wiara w stosunku do nich.
Był Jan Budziaszek, 120 - osobowa orkiestra,
a Radosław Pazura z małżonką prowadzili.
No i akcent pleszewski: na jednej fotce widać srebrną 
trumienkę Św. Wojciecha. 
Została wykonana w Pleszewie...  
***


























  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz